Przejdź do głównej zawartości
Strona główna centrum pomocy firmy Rendin Polska Centrum Pomocy
Powrót do naszej strony
Zaloguj
  1. Rendin Polska Centrum Pomocy
  2. Jestem wynajmującym
  3. W trakcie najmu

W trakcie najmu

  • Obowiązek zgłoszenia zawarcia umowy najmu okazjonalnego w Urzędzie Skarbowym
  • Czy lokator może się zameldować w wynajmowanym mieszkaniu?
  • Czynsz i rachunki: jak to zorganizować?
  • Pomoc Działu prawnego, Działu sprzedaży oraz Działu wsparcia klienta Rendin
  • Co zrobić, jeśli lokator pali w wynajmowanej przez siebie nieruchomości?
  • Co robić jeśli lokator zakłóca ciszę nocną?
  • Czy nowy akt notarialny jest potrzebny w przypadku przedłużania istniejącej umowy najmu okazjonalnego/instytucjonalnego z lokatorem?
  • Z czego składa się miesięczny koszt najmu?
  • Co zrobić, jeśli chcę pokrywać opłatę za usługę Rendin zamiast lokatora?
  • Co zrobić, jeśli coś się stało z nieruchomością lub wyposażeniem?
  • Co jeśli zwierzę należące do lokatora doprowadzi do zniszczeń w nieruchomości?
  • Lokator zalega z czynszem i/lub rachunkami o miesiąc
  • Lokator zalega z czynszem i/lub rachunkami o dwa miesiące
  • Podnoszenie czynszu
Powrót do naszej strony
English (GB)