Lokator zalega z czynszem i/lub rachunkami o dwa miesiące

  • Zaktualizowano

Wg umowy najmu zawieranej poprzez Rendin, zaległość już o jeden miesiąc kalendarzowy stanowi podstawę do wypowiedzenia umowy. Jeśli zareagowałeś od razu na brak płatności od lokatora za jeden miesiąc, najprawdopodobniej nigdy nie dojdzie do sytuacji, w której lokator nie płaci za drugi miesiąc, bo sprawa zdąży być do tego czasu załatwiona z pomocą naszego zespołu.

Jeśli jednak doszło do tego, że lokator nie rozliczył się za dwa miesiące, bezzwłocznie poinformuj o tym obsługę klienta Rendin. Skontaktujemy się z lokatorem w celu sprawdzenia sytuacji, przygotujemy wszelkie potrzebne dokumenty, które będziesz musiał tylko podpisać i wysłać lokatorowi i doprowadzimy do jak najszybszego zakończenia sprawy. Oczywiście otrzymasz od Rendin należne Ci środki za utracony czynsz na podstawie udzielonej przez nas gwarancji.