Przejdź do głównej zawartości
Strona główna centrum pomocy firmy Rendin Polska Centrum Pomocy
Powrót do naszej strony
Zaloguj
  1. Rendin Polska Centrum Pomocy
  2. Jestem wynajmującym
  3. W trakcie najmu

Co jeśli zwierzę należące do lokatora doprowadzi do zniszczeń w nieruchomości?

  • Zaktualizowano 16/03/2023 07:35

Lokator jest odpowiedzialny za zachowanie swojego zwierzęcia. Jeżeli wydarzy się coś złego, lokator powinien jak najszybciej poinformować o tym właściciela, aby można było podjąć decyzję o tym, co zrobić i jak zrekompensować koszt naprawy zniszczeń. Jeśli nie uda się dojsć do porozumienia, sprawa zostanie przekazana do pokrycia na podstawie gwarancji Rendin.

 

Artykuły w tej sekcji

  • Obowiązek zgłoszenia zawarcia umowy najmu okazjonalnego w Urzędzie Skarbowym
  • Czy lokator może się zameldować w wynajmowanym mieszkaniu?
  • Czynsz i rachunki: jak to zorganizować?
  • Pomoc Działu prawnego, Działu sprzedaży oraz Działu wsparcia klienta Rendin
  • Co zrobić, jeśli lokator pali w wynajmowanej przez siebie nieruchomości?
  • Co robić jeśli lokator zakłóca ciszę nocną?
  • Czy nowy akt notarialny jest potrzebny w przypadku przedłużania istniejącej umowy najmu okazjonalnego/instytucjonalnego z lokatorem?
  • Z czego składa się miesięczny koszt najmu?
  • Co zrobić, jeśli chcę pokrywać opłatę za usługę Rendin zamiast lokatora?
  • Co zrobić, jeśli coś się stało z nieruchomością lub wyposażeniem?

Wyświetl wszystkie artykuły (14)

Powrót do naszej strony
English (GB)