Jak zwykle na początek zalecamy komunikację z drugą stroną relacji najmu. Zapytaj dokładnie o oczekiwania wynajmującego. Usiądźcie przy stole i bez negatywnych emocji spiszcie listę zastrzeżeń wynajmującego. Przedyskutujcie ją i ustalcie jak ma wyglądać finalny efekt. Sama lista pozwoli Ci na poprawienie tego, co na niej widnieje krok po kroku i da Ci pewność, że nie pojawią się kolejne żądania. Pozwoli też pokazać po dodatkowym sprzątnięciu, że wykonałeś to, na co się umówiliście.
Zaplanuj sprzątanie i zdawanie mieszkania nie na ostatnią chwilę, tak aby mieć w razie potrzeby czas na poprawki w sprzątaniu.
Jeśli natomiast mimo prób dojścia do satysfakcjonującego stanu dla obu stron dalej nie osiągniecie porozumienia, zalecamy skontaktowanie się z obsługą klienta Rendin. Pomożemy Wam osiągnąć porozumienie i doprowadzić do pozytywnego zakończenia relacji najmu.
Właścicielowi nie odpowiada standard, do jakiego wysprzątałem mieszkanie. Jak zażegnać to nieporozumienie?
- Zaktualizowano